lunes, 31 de octubre de 2011

work done!!!




well, it's 31th october, Halloween and I'm really happy... all work is done and now I have to concentrate on Line and Camille, my new custom dolls.

as you see, there's a girl with her Halloween outfit; the doll belongs to blythedream, her boyfriend is the 100th follower!!! :)
Frekles is a friendly freckles, I have to restore some parts... like lips, philtrum... but now she's so cute, don't you think so??
Mansikka is a little saddy girl, an Ichigo Heaver. She's on my wishlist and after working on her... I need her!!!
Renoir, an elegant Roige Noir; really love this little girl... all in red shadows as her hair.

hope you like them!!! and Happy Halloween dears!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
31 de cotubre, Halloween!!!! ;)
estoy muy contenta, ya tengo todo el trabajo listo y ahora tengo tiempo para concetrarme en mis nuevas customs, Line y Camille.
como veis, esta es la nena que esperaba su ropita de Halloween; es de blythedreams, su novio es nuestro seguidor nº 100!!!
Frekles es una Friendly Freckles a la que tuve que restaurar algunas cositas, no tenia philtrum... pero ahora es monisima, verdad??
Mansikka, una peque tristona; tengo a la Ichigo Heaven dentro de mi wishlist, adoro ese pelo fucsia y despues de customizar a Mansikka creo que la necesito si o si!!
Renoir, la elegante Rouge Noir; me encanta esta queca... su mama la queria toda ella en tonos rojos a juego con su pelo.
Espero que os gusten!!!!! y Feliz Halloween!!!! muaks!!!

2 comentarios:

Blythe Ghost dijo...

I love Mansikka and little saddy lip, such a sweet girl.

blanca dijo...

tu si que eres guapa!!!estoy muy contenta con tu trabajo!!!un besin